Wakacje to wspaniały czas na to, aby spędzić go z najbliższymi. Razem z moją rodziną bardzo lubię wszelkie wyjazdy oraz podróże, zarówno te zagraniczne, jak i po Polsce. W tym roku zaplanowaliśmy wspaniały dwutygodniowy pobyt nad pięknymi Mazurami.

Atrakcje Mikołajek oraz okolic podczas urlopu

urlop w mikołajkachOd zawsze marzył mi się urlop w Mikołajkach. W tym roku, w końcu miałam okazję do tego, aby spędzić w tym wspaniałym miasteczku swoje wakacje. Razem z rodziną, wybraliśmy ośrodek, w którym zatrzymaliśmy się zaraz po przyjeździe. Mikołajki oraz okolice są wspaniałym miejscem do wypoczynku, gdyż odkryliśmy tam mnóstwo atrakcji. Przepiękne okoliczności przyrody, wspaniałe lasy oraz jeziora każdego dnia zachęcały do tego, aby z nich korzystać. Mój mąż oddał się jeden ze swoich pasji, wędkowaniu, a ja z pociechami organizowałam czas wolny nad wodą, pływając, opalając się, a także korzystając z bogatej oferty sprzętów wodnych. Podczas naszych wakacji pływaliśmy kajakami, rowerami wodnymi, łódkami, organizowaliśmy sobie piesze wycieczki i zwiedzaliśmy okolice na rowerach. Ponadto, zwiedziliśmy same Mikołajki, gdyż jest to także bardzo ciekawy ośrodek życia kulturalnego, a w okresie letnim odbywa się tutaj wiele imprez o charakterze kulturalnym i rozrywkowym. Ponieważ Mikołajki położone są w samym sercu Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, nie mogliśmy narzekać na nudę podczas naszego dwutygodniowego urlopu. Mieliśmy okazję podziwiać wspaniałe okoliczności przyrody, niezwykłą faunę oraz florę. Wakacje w tym roku upłynęło nam sielsko i swobodnie, a cieszyłam się z tego, że skorzystaliśmy z tylu atrakcji oferowanych przez Mazury.

Mazury są jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc przez turystów w okresie letnim. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to swoista perła natury, a jej walory przyrodnicze sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo cieszyłam się z tego, że miałam okazję spędzić swoje wakacje w tak wspaniałym miejscu i korzystać z czasu wolnego w otoczeniu wspaniałej przyrody.